SPEED

11:55


Od kilku dni nie potrafię odnaleźć siebie w swoim ciele. Moja codzienna rutyna, która była ze mną od dłuższego czasu stała się dla mnie obca. Ciężko mi wstać, zrobić coś aktywnego. Popełniłam parę błędów, których żałuję. Wiem, że muszę się wziąć teraz w garść i wygrać z lenistwem. Ostatnie dni wakacji nie są powodem na to, aby na wszystko sobie pozwolić. Efekty lenistwa i zaniedbania odbiją się na nas później. Dlatego dzisiaj korzystając z pięknej pogody z samego rana poszłam na trening, a popołudniu w ramach odpoczynku  na zdjęcia. Te zdjęcia ocenicie sami, bo ja nie potrafię napisać, czy są "super", aby nie wyjść na narcyza lub "brzydkie", aby nie wyjść na osobę, która potrzebuję dowartościowywania  na siłę. Zdjęcia wykonane zostały na potrzebę reklamy samochodu, dlatego są dość nietypowe. Od dziś wracam do swojej rutyny i mam nadzieję, że wygram ze swoją pokusą. A wy, jakie macie metody na walkę ze swoją niechęcią ? 






| Blouse- House| Pants- House| Boots- Creepers| Bracelet- Apart| 

Zapraszam na stronkę mojego kochanego fotografa (klik)

Buziaki, Klaudia.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Ja często przeglądam motywujące blogi, instagramy i dużo rozmyślam, dochodząc do wniosku, że muszę wziąć się w garść. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia są prześliczne!

    https://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądam już kolejnego bloga i nie wiem skąd ta moda na te krzywe zdjęcia :( Techniczne są fajne, tylko szkoda, że krzywe.

    A odnosząc się do tekstu, warto czasem odpocząć, od tej rutyny i zając się czymś innym :) I staraj się niczego nie żałować :)

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń